Alltid är det nånting

Körkortet närmar sig med stormsteg. Tur det att vi har påsklov den här veckan, vilket betyder mycket tid till plugg! Har suttit med instuderingsfrågor varje dag. Hade också tänkt att nu när jag är ledig kan jag träna och fokusera på att äta bra, så när jag på söndag morgon går en timmes promenad förstörs dom planerna! Solen skiner rakt i ögonen så jag kisar halva vägen, och andra halvan är det motvind som antagligen inte gjorde så mycket bra för mig. Kommer hem med huvudvärk, kall kropp och värk längs nacken upp i huvudet som fortsätter under dagen. Nästa morgon vaknar jag med värk i hela kroppen och ömmande bilhålor, där försvann den träningsveckan!

Som tur är har jag inte varit helt utslagen, och idag är det redan bättre! :) När jag är ledig gillar jag att skapa lite bättre ordning, så jag hade en garderobsrensning med Monika och Sandra idag! Sen gjorde jag det jag kunde för att hjälpa min kropp att bli av med förkylningen; dammsög mitt rum, bytte lakan, vädrade mitt rum och tvättade ansiktet noga innan sängen! :) Vet ärligt inte om någon av sakerna jag gjorde hjälper, men psykologiskt kanske det ändå gör det! Vi håller tummarna!

Tittar på den här fina bilden jag tog på jobbet, sen ska jag sova! :3 Sov gott!



Kommentarer
Tina

Tack för dina söta ord Plutten! <3 Detsamma får jag säga och jättefin bild du tagit:)

2012-04-12 @ 09:51:24
URL: http://tequinas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0