Gothenburg

God morgon!
 
Jag sitter just nu på Starbucks i ett regnigt Göteborg (läs på göteborska!) och väntar på att klockan ska gå så jag kan börja min shoppingtur i Nordstan! Tågresan gick fort och bra, jag hann underhålla mig själv med 4 avsnitt "Big Bang theory" och scones från Espresso House till frukost på tåget! Trots bara 3 timmar sömn känner jag mig helt okej, ögonen är lite trötta och magen är lite i obalans, men det blir nog bra senare! :) Överlycklig är jag också att Starbucks har städerna-muggarna här, så innan jag åker hem ska jag köpa mig en "Gothenburg"-mugg till min samling av Starbucks-städer-muggar!! :D :D :D
 
Skulle jag tagit gummistövlarna istället för mina stövlar?! ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0