Summertime is over

God morgon!
 
Min väckarklocka har krånglat lite senaste veckan så den ringer inte och då vaknar jag inte! ^^ Tur är att jag ändå är ledig, men dagen går så fort när man vaknar 11.20. Jag sitter liksom fortfarande i min pyjamas och har hittills hunnit sätta igång en tvättmaskin, äta frukost och importera lite bilder som jag suttit med tills nu. Det är fina bilder från skärgården när jag hade med mig min kamera till jobbet en vecka, och man önskar att sommaren kunde varit lite längre! Nu är det ju definitivt höst med regn och rusk ute. 
 
Imorgon åker jag till Göteborg för att hälsa på kära syster TIna som numera är bosatt och studerande i Gbg! Det ska bli jättekul att komma dit och jag ser fram emot att se mer av staden då jag bara varit där en gång tidigare. Jag kommer åka sjukt tidigt, kl 06.00 från centralen, vilket betyder att jag åker strax efter 5 hemifrån! Lite synd därför att min klocka inte ringde idag, kan bli svårt att somna ikväll.. Men men, nu har jag min nya dator som får följa med på tågresan och jag kan underhålla mig med flera avsnitt "the Big Bang theory"! :) 
 
 
 
Fina dagar i skärgården! :) 


Kommentarer
Tina

Du får se till att hitta en fungerande väckarklocka tills imorn då!:)

Svar: Den funkade bra imorse! :) Men jag hade dubbla för säkerhetens skull! ;D
Krusbär

2012-10-03 @ 15:21:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0