Time to move on

Vintern närmar sig och jag har allt mindre arbetsdagar på schemat. Det är liksom inte lika många som åker ut i skärgården på vintern som på sommaren! ;) Jag trivs bra med jobbet på båtarna, men det är lite för lite dagar nu framöver än vad jag tycker är okej för mig. Det har varit skönt med några lugna veckor med många dagar hemma, men nu behöver jag kavla upp armarna och jobba mer! Därför har jag börjat sökandet av ett till jobb, idag skickade jag in ansökning till Espresso House och jag väntar med spänning på svar inom några veckor! :D Om jag skulle få ett jobb skulle jag bli skitglad och dessutom kan jag spara ännu mer pengar varje månad! Åh, sånt här är så spännande!! Håll tummarna för mig! 
 
En fin solnedgång jag lyckades fånga på bild från mitt jobb på båten! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0