The fall is here..

Det var länge sen jag skrev här, men nu blev jag sugen igen! September är här och med det också hösten (enligt mig själv). På fredag fyller jag 21 år, känner mig inte gammal men inte heller ung! Jag är inte rädd för att bli äldre (alla vet ju att man bara blir visare med åren, nåja, dom flesta i alla fall!) men jag är rädd för att dö innan jag levt ordentligt. Dom senaste åren har inte varit dom bästa, en del på grund av min osäkerhet för framtiden. Jag är hyfsat smart, jag vill plugga och bli något, men jag vet inte vad! Sen jag slutade gymnasiet, 2 år sen nu, har tankarna om framtiden bara varit jobbiga knutar i magen, ren ångest! Jag tror trots allt att jag börjar mogna nu, jag har jobb hela hösten och antagligen hela våren också, pengar på sparkontot och ett huvud som vill lära sig nya saker! Det är dags att börja titta och jämföra utbildningar!! :D
 
Hej så länge! <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0