MacBook Air

Hallå i stugan!
 
Som vanligt när jag skriver blir det krångel, och hela min text innan försvann.. Nu orkar jag inte skriva om allt! :P Idag levererades min nya dator, MacBook Air, hem till mig och jag har lekt med den hela dagen! Förutom att den är skitsnygg och en jättebra dator så är den tunn, lätt och praktisk att ta med sig t.ex om man pluggar eller reser bort! 
 
Jag började rensa garderoben idag också, men blev avbruen av datorn! ^^ Jag vill ha mindre kläder och det jag har i garderoben vill jag ska vara snyggt och fint på och gärna bekväma att ha på sig! Just nu känns det inte som jag vill ha på mig nånting i min garderob.. :(
 
 
Here it is! My new love <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0