Hipp hipp hurra! :D

Firade min födelsedag både fredag och lördag, en lång och mysig hemma helg med familjen blev det! Spenderade också hela eftermiddagen i fredags på Söder med Lennarth för massa foto! :) Vädret var underbart och mellan varje plats och foto kunde man njuta av den fina höstdagen ute! Här är en av bilderna vi tog!
 
 
Som många andra gör när hösten kommer/sommaren är slut, har jag bestämt att jag måste behärska mig med sötsakerna på jobbet! Det är inte så lätt att jobba när det ligger bullar, kakor, godis, läsk osv. framför näsan på en varje dag! Eller, det är inte lätt att låta bli dom! :D Men en utmaning är en utmaning, och jag tog den här veckan när jag jobbade! Förvånansvärt lyckades jag hålla mig borta till 100% utan större problem! Visst, jag blev väldigt sötsugen flera gånger, men efter 10 minuter försvinner suget och hjärnan har hittat andra saker att tänka på. Det är roligt när man lyckas och jag är fast besluten om att fortsätta med min självbehärskning varje vecka söndag-torsdag! Fredag och lördag är till för att njuta, då ger jag mig tillåtelse att baka eller äta något jag är riktigt sugen på om jag känner för det! Hälsa är ju inget man ska mäta i kilo, men att jag gått ner 1 kg under den här veckan säger en hel del av vad alla godsaker jag har fått i mig i sommar innebär.. ^^
 
Utmaningen fortsätter, och för att jag ska få ännu mer pepp kan jag ju redovisa hur det gått varje vecka här!
 
So long friends! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0