Lite kan göra mycket skillnad

Det är lätt att bli nedstämd och nästan deprimerad när man går sjuk länge och inte kan träna. Jag är "bara" förkyld, men har varit det nu i 3 veckor! Jag är så less på att vara sjuk och längtar tills jag får tillbaka min vanliga energi så jag kan springa och svettas och ta i ordentligt, inte känna mig svimfärdig efter att gått upp för trappan hem. I min nedstämdhet har ångesten också kommit krypandes med alla "måsten" jag ska fixa; matten, franskan, skolböcker, körkortet, jobb osv. Men nu börjar jag knyta ihop den här säcken! Beställde franska böcker från frankrike igår och idag efter jag ätit frukost gick jag till körskolan bokade tider och fick en körlektion redan idag! Sen gick jag vidare till C3l för att kolla om jag fortfarande var registrerad på Matte C där, och det var grönt alltihopa! Så gick hem och åt lunch för att sedan gå tillbaka till bilskolan och köra! :) Det gick bra, även om det är en bit kvar skulle det inte vara några problem att fixa körkortet innan maj! :D

Så nu har mycket lättat och jag tror den här våren kommer bli riktigt bra! Äntligen har jag koll på läget igen, och kan vara lugn och glad igen! Även om förkylningen inte vill försvinna så ser jag i alla fall ljuset i tunneln, snart kan jag träna igen. Då kommer jag bli mig själv igen. Riktigt glad och nöjd! Punkt slut.

♥♥


Standard uttrycket dom flesta fått uppleva sen jag kom hem från London; sur, bitter och trött. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0