Dåligt!

Dålig uppdatering här ser jag! Men det händer i och försig inte så mycket "roligt" tycker jag. Har varit kräksjuk 2 gånger inom loppet av 6 veckor, men konstigt nog inte förkyld på ett bra tag! Jobbade hyfsat mycket och tränad inte särskilt mycket i slutet av året vilket känns rätt dåligt.. 
 
Men nu är det 2013 och jag liksom många andra känner ny energi och peppar för ett nytt år med mycket kul! En nystart som man brukar prata om! :) Jag tycker det är jättekul med alla hälsotidningar som skriver om träning och kost och har sådana här "Nystarts-tips"! Det är inspirerande och kul och jag blir väldigt taggad! Har simmat flera gånger den här veckan när jag varit ledig och gått på ett cirkelfyspass. Det var jätteskönt och kul att komma igång bra med träningen, ser fram emot att träna mer veckan som kommer! 
 
Gjorde en fotografering med Lennarth förra helgen och fick några väldigt fina bilder! :) Superkul att bli plåtad, en av många roliga saker i livet! 
 


Kommentarer
Mia

Cool bild plutten!

2013-01-21 @ 22:45:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0