Februari redan?!

Jag måste säga att jag varit sämst på att uppdatera dom senaste månaderna... Tyvärr har jag inte haft så mycket energi för att skriva eller göra saker överhuvudtaget. MEN, det har varit många bra saker som hänt, inte särskilt stora eller av någon betydelse för andra, som gjort att jag blivit lite gladare lite mer tillfreds med livet igen! :) Hösten kändes grå och jag kände mig lite vilsen. Idag känner jag att jag har koll på läget! Jag vet ungefär vad jag vill och försöker ta mig dit. Våren bjuder på flera utmaningar jag måste/vill klara av; det första är att ta mitt körkort, det andra göra klart Matte C kursen och det tredje att klara av Franskan! :) Alla kräver tid, men mest orolig är jag för att inte klara av matten. Det borde absolut inte vara omöjligt, men jag räknar tal så fruktansvärt långsamt att det tar år och dar att göra en sida i matteboken! Måste komma fram till ett annat arbetssätt! :/

Har haft några små glädjestunder den här veckan, bara småsaker som gjort att jag gått med ett leende på läpparna (utöver det vanliga leendet)! Idag efter att hämtat upp min älskade syster Tina som äntligen kommit hem från Australien (det var en glädjestund det med, men inte på samma sätt), mötte jag upp Monika i stan och tittade i butiker för att sedan göra några av dom bästa köpen i mitt liv (kan vara sant, jag minns inga bättre just nu!)! Shopping-glädje kallas det, och upplevs allra bäst när det är 70% rea och man hittar perfekta saker man saknat och verkligen behöver. Fyndade ett par vinterskor, hade inga bra innan även om jag överlevde med mina hala och inte så varma skor från förra året! Sedan en stickad kofta (äntligen en helt perfekt kofta!) på Zara för 129:- istället för 559:-, det är kap! :D Bara genom att se på hur mycket jag kan skriva om det jag köpt förklarar min glädje ganska bra tycker jag! ^^

Så, nu är det dags att sova och jag försöker påminna mig själv att inte glömma bort min blogg så mycket i framtiden! :)

Puss ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0