Nystart

God kväll! 
Nu är jag hemma i Stockholm igen efter några dagar i Göteborg hos syrran! Jag måste säga att Göteborg är en mycket trevlig och fin stad med mycket grönt mitt i city! :) Jag gillar också spårvagnarna och att det är så lätt att åka med gratis (trots det köpte jag ett kort, men använde det inte alls lika mycket som vi åkte). Vi hade det väldigt mysigt iaf, gick på stan och tittade, åkte upp i Gothia Towers och tittade på utsikten, shoppade i Frölunda Torg och ar på Liseberg en hel dag! Jag shoppade inte alls särskilt mycket, men fyndade en jättefin pälsmössa på stadsmissionens second hand för bara 160:-!! :D I love it!! Kommer bli fint och mysigt i höst och vinter med den! 
 
Men tillbaka till vardagen här hemma! Nu när jag ÄNTLIGEN blivit frisk igen är det dags att börja träna. Ordentligt. Idag blev det lite av en "premiär" i löpspåret, har inte sprungit sen början av sommaren tror jag, och det var jobbigt förstås men skönt! :) Det blev till och med en liten runda på gymmet på friskis direkt efter jag sprungit! Om jag inte blir sjuk igen (med min otur så vet man ju aldrig) så är mitt mål att träna regelbundet flera gånger i veckan. Vi ska äta GI/LCHF här hemma nu också, förhoppningsvis kanske jag kan bli av med sockerberoendet med det! Skulle göra livet lite lättare. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0