Kreativ skoldag..

Skolan känns mer och mer onödig för varje dag som går. Finns inget intresse för vad vi håller på med alls (förutom att lyssna på Arnes lektioner, bara för det är roligt att lyssna på honom!)... Vad hittar man på för att inte verka helt sysslolösa..? Jo, man ritar hela dagen istället! :D

När skolan var slut hände det roligare saker. Jag gick och tränade (jo, det är mycket roligare än lektioner i skolan) för första gången efter att jag varit sjuk i över en vecka. Känndes skitbra efteråt, tog lite extra lång tid i duschen och bastun för att skrubba kroppen med skrubbhandskar ^^ Sen kanske allt förstördes med att jag åt en semla när jag kom hem, men va fan, det är ju fettisdagen!! :P

Time to sleep.. —.—


Min fladdermus.. ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0