Älska det oförutsägbara!

Damp ner riktigt bra post i brevlådan igår! Nämligen semesterersättningen från mitt gamla jobb på Lagerhaus! :D Oförväntade pengar är alltid extra roligt (då dom inte alls är förväntade förstås!) och väldigt bra! Speciellt nu när jag bestämt mig för att uppgradera min säng till en något bredare säng. Så på lördag har jag en IKEA-dejt med Eve, mamma får också följa med mest för att jag behöver nån som kan köra bilen (eller sitta brevid när jag övningskör?!)! Förutom en ny säng ska jag också titta på nattduksbord eller liknande så jag får mer yta att ställa alla mina blommor jag fått (fick tre blommor i kruka när jag fyllde år)!! Sen hittar jag säkert något mer roligt och onödigt att ta hem! ^^

Jag passade även på, i mitt överskott av pengar, att ge mig själv lite lyx i form av ansiktsbehandling på fredag och massage på tisdag på axelsons elevbehandlingar. Elevbehandlingarna är ofantligt mycket billigare, men är fortfarnade nästan lika bra som färdigutbildade massageterapeuter och behandlingsutförare. Jag är inte så kräsen, det är fortfarnade lyx för mig! :) Den ekologiska ansiktsbehandlingen kostade 250kr (300kr om man inte betalar online) och massagen 200kr (250kr om man inte betalar online) och utförs på deras behandlingskliniker på Gästrikegatan 10 eller 17 i Stockholm (St. Eriksplan)! Ett tips för den som inte har så mycket pengar men vill unna sig lite lyx! ;)


Efter ansiktsbehandlingen har jag förhoppningsvis nästan lika mjukt och lent ansikte som en bebis (som min systerdotter Nova på bilden ovan!) <3


Kommentarer
miss.S

kan inte bli härligare! BTW kom på att du hade historiaprov i måndags^^ vare kul!!! -mohahhahaha

2011-09-16 @ 16:00:41
URL: http://divineheart.blogg.se/
Linnea

Jag säger bara "SUCK."

2011-09-16 @ 16:46:09
URL: http://linneakrusbar.blogg.se/
miss.S

Bwahahaha!

2011-09-16 @ 20:33:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

linneakrusbar

"The clouds I can handle. But I can't fight with an eclipse."

RSS 2.0